Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik op ons platform beter en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en ook buiten ons platform volgen. Zo kunnen advertenties en andere content aangepast worden aan jouw interesses en aan je profiel en kun je inloggen en informatie delen via social media. Ook kunnen we analyses op jouw gebruik uitvoeren om onze diensten te verbeteren. Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies om het platform goed te laten werken en, op een privacy vriendelijke manier, om analyses uit te voeren en verkeer te kunnen meten. Meer info: Privacyverklaring en cookieverklaring. Keuze achteraf aanpassen? Klik op cookie instellingen in de footer.

Nee, instellingen
Terug

Betalen

Winnen & betalen

Hulp nodig?

Weer bereikbaar vanaf 10.00 (27-04).

01-05|Gesloten (Dag van de Arbeid)09-05|Gesloten (Onze-Lieve-Heer-Hemelvaart)19-05|Gesloten (1ste Pinksterdag)20-05|Gesloten (2de Pinksterdag)

Winnen & betalen

Ga in jouw account naar 'Gewonnen veilingen' en klik bij het betreffende product op 'Betalen'. Heb je een Belgische bankrekening? Dan zijn de volgende betaalmethoden beschikbaar:


- Bancotact

- Creditcard (bijvoorbeeld Visa of Mastercard) 


Heb je een ticket of waardebon gewonnen?  Als je het hoogste bod hebt uitgebracht en daarna niet gelijk betaalt, ontvang je van ons meerdere betalingsherinneringen per mail. Ook sturen we je een herinnering per SMS. Na 8 dagen blokkeren we jouw account voor verdere biedingen indien je niet betaald. 


Betaal je niet binnen 21 dagen? Dan dragen we het bedrag over aan het incassobureau. 


Win je een product? Dan krijg je meerdere herinneringen per mail en sms. Heb je na 5 dagen nog niet betaald, dan wordt de veiling geannuleerd en ontvang je het product niet.

Wat vervelend dat je tijdens het betalen een foutmelding krijgt.


Het helpt de meeste van onze klanten door de betaling vanaf een vaste pc te voldoen en de cookies te wissen.


Krijg je een fout melding in onze app en heb je alleen de mogelijkheid om mobiel te betalen? Probeer het dan eens via de browser op je telefoon of mobiel device.


Kom je er nog steeds niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Controleer in je account bij 'Gewonnen veilingen' de status van de veiling. Binnen een uur na betaling zou de status op 'betaald' moeten staan. Vanuit je account kun je ook de factuur downloaden.


We raden je aan om de veiling binnen 5 dagen te betalen. Als je de betaling niet gelijk verricht, ontvang je van ons eerst een betalingsherinnering per e-mail. 


Indien het verschuldigde bedrag na 20 dagen nog niet op de rekening van VakantieVeilingen staat, zijn wij genoodzaakt het verschuldigde bedrag via juridische incasso (Intrum) te vorderen. 


Om extra kosten van een dergelijke incasso te voorkomen, adviseren wij je de gewonnen veiling gelijk te betalen. Het kan namelijk enkele dagen duren voordat je bank de transactie heeft voltooid.

Het is niet mogelijk om een gewonnen veiling anders te betalen dan in het betaalsysteem staat aangegeven. Je kunt je veiling dan ook alleen betalen via bancontact of creditcard (Visa of MasterCard). Op deze pagina vind je meer informatie over hoe je je gewonnen veiling kunt betalen. 


Het te betalen bedrag is een optelsom van de volgende onderdelen (mits van toepassing op jouw veiling):


Jouw hoogste bod:

+ veilingkosten

+ bedrag van eventuele extra aankopen (mits je daar voor gekozen hebt)

+ verzendkosten (bij product-veilingen)


Klopt het bedrag niet na controle? Neem dan contact op met onze klantendienst. Zij kunnen voor je uitzoeken waar de kosten of de onbekende afschrijving vandaan komen.

Selecteer in het laatste tabblad van het betaalsysteem (‘Betalen’) het land waar jij een bankrekening hebt.


De snelste manier om een gewonnen veiling vanuit het buitenland te betalen is via Visa of MasterCard. Als je kiest voor 1 van deze betaalmethoden, dan kun je direct gebruikmaken van je veiling.


Heb je een Nederlandse bankrekening of woon je in het buitenland en wil je direct gebruikmaken van je gewonnen veiling? Dan kun je uiteraard ook kiezen voor een iDeal-betaling.


Hier zie je hoe het systeem eruit ziet:


Per land zijn de volgende betaalmethoden beschikbaar:


Nederland: 

iDeal, creditcard (o.a. Visa of Mastercard)


België: 

Bancontact, creditcard (o.a. Visa of Mastercard)


Duitsland: 

Creditcard (o.a. Visa of Mastercard) 


Oostenrijk: 

Creditcard (o.a. Visa of Mastercard) 


Luxemburg: 

Creditcard (o.a. Visa of Mastercard) 

Welke kosten brengt het met zich mee als een incassobureau wordt ingeschakeld?

Wanneer je gegevens worden overgedragen aan het incassobureau (Intrum) komt er minimaal 15% van het veilingbedrag aan incassokosten (met een minimum van € 40,-) bovenop het verschuldigde veilingbedrag. Dit bedrag kan oplopen zolang er niet tot betaling wordt overgegaan.