Bestellen & bezorgen
Retourneren & annuleren
Waardebonnen & e-tickets
Account & voorkeuren
Hulp nodig?
Vandaag bereikbaar tot 18.00.
Incompleet of verkeerd product
Mijn product is incompleet geleverd
Mis je 1 of meerdere onderdelen in je bestelling? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je wel hebt ontvangen en een duidelijke omschrijving van wat er mist. Zo kunnen we meteen zien wat er aan de hand is.
Ik heb een verkeerd product ontvangen
Heb je compleet iets anders ontvangen dan wat je hebt besteld, of is jouw product geleverd in de verkeerde kleur of variant? Meld dit dan bij ons via het contactformulier.
Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je hebt ontvangen, en daarbij de EAN code te vermelden (dit is het getal onder de barcode op de verpakking van het product). Zo kunnen wij controleren wat er mis is gegaan en het voor je oplossen!