Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik op ons platform beter en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en ook buiten ons platform volgen. Zo kunnen advertenties en andere content aangepast worden aan jouw interesses en aan je profiel en kun je inloggen en informatie delen via social media. Ook kunnen we analyses op jouw gebruik uitvoeren om onze diensten te verbeteren. Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies om het platform goed te laten werken en, op een privacy vriendelijke manier, om analyses uit te voeren en verkeer te kunnen meten. Meer info: Privacyverklaring en cookieverklaring. Keuze achteraf aanpassen? Klik op cookie instellingen in de footer.

Terug

Bestellen & bezorgen

Hulp nodig?

Weer bereikbaar vanaf 09.00 (26-06).

21-07|Gesloten (Nationale Feestdag)

Bieden

Voordat je kunt beginnen met bieden, maak je eerst een profiel aan. Na het activeren van je profiel via sms, kun je inloggen. Vervolgens kies je een veiling uit en open je deze. Onder de looptijd van de veiling zie je een invulveld met 'Mijn bod'. Hier kun je een bedrag naar keuze invullen en klikken op 'Plaats bod'. Door hier op te klikken wordt je bod geplaatst. Je bod is bindend.

Zodra je bod geplaatst is, dan is deze bindend. Als je het winnende bod hebt, betekent dit dus dat je de veiling moet afnemen. Heb je toch spijt van je geplaatste bod? Grote kans dat iemand je zal overbieden, zolang de veiling nog loopt.

Dit kan verschillende redenen hebben:

- Je bent niet ingelogd. Ga naar de inlogpagina om dit alsnog te doen.

- Je registratie is niet volledig afgerond. Kijk op de registratiepagina hoe je dat alsnog kunt doen.

- Je biedt te laag, te hoog of met een punt of komma in het bedrag. Bied met ronde getallen die minimaal € 1,- en maximaal € 50,- hoger zijn dan het eerder geplaatste bod.

- Je account is geblokkeerd. Kijk hier hoe je je account kunt deblokkeren.

Je kunt dit op 4 manieren zien:

- In je overzicht met biedingen als je veiling nog loopt

- Nadat de veiling is gesloten, staat de winnaar bovenaan de veiling vermeld

- De veiling staat ook in jouw account, onder 'Gewonnen veilingen'

- Je ontvangt een winnaarsmail. Heb je deze mail niet gehad? Kijk dan even in je map met ongewenste e-mail


Ben je de hoogste bieder? Gefeliciteerd, je bent de winnaar van de veiling! In de winnaarsmail staat aangegeven welk arrangement of product je precies hebt gewonnen en hoe je deze kunt betalen. Heb je de betaling succesvol afgerond? Dan ontvang je een betalingsbevestiging per e-mail. In de mail lees je hoe je gebruik maakt van je gewonnen veiling.


De waardes/prijzen die je bij onze productveilingen ziet staan, zijn de consumentenadviesprijzen van onze leveranciers. Deze zijn bepaald bij de lancering van het product.


Waarom kom ik lagere bedragen tegen bij andere aanbieders?

Winkeliers mogen producten verkopen onder of boven de adviesprijs. Deze verkoopprijzen kunnen dus lager zijn dan de bedragen die wij communiceren. Maar, je bepaalt natuurlijk bij veilingen altijd je eigen prijs. Grote kans dat je het product dus bij ons voor minder scoort!


Waarom communiceren wij de adviesprijs?

Omdat onze veilingen vanaf € 1 lopen, laten we geen verkoopprijs zien. We weten natuurlijk niet voor welke prijs jij de veiling gaat winnen. Om je toch een indicatie te geven van de waarde, laten we de adviesprijs zien. Zo kun jij beter bepalen wat je wilt bieden.


Sommige veilingen worden aangeboden op zowel VakantieVeilingen als SlaJeSlag, beiden onderdeel van het moederbedrijf Emesa. Het gaat dan om één unieke veiling die op meerdere websites en/of apps wordt aangeboden.