Hulp nodig?
Vandaag bereikbaar tot 18.00.

Het coronavirus en VakantieVeilingen, hoe zit dat nou precies?


Ook VakantieVeilingen volgt de richtlijnen van het Agentschap Zorg en Gezondheid en de Overheid. Op deze veel gestelde vragen pagina willen je informeren over de status van de gewonnen veilingen en de mogelijke gevolgen die daarop van toepassing zijn. 


Heeft het coronavirus invloed op de levertijd van mijn bestelde product?

Wij doen ons uiterste best om de beloofde levertijd te halen. Toch kan het gebeuren dat je pakket wat later geleverd wordt dan verwacht, vanwege vertraging in het verzendproces. In de toegestuurde Track & Trace informatie kun je zien wat de verwachte leverdatum van je pakket zal zijn. Onze excuses voor het ongemak! 


Verwerking van retourzendingen.

Vanwege de impact van de maatregelen rondom het coronavirus duurt het verwerken van retourzendingen langer dan je van ons gewend bent. Het kan tot 2 weken langer duren voordat je de terugbetaling ontvangt. We vragen hierin om je begrip en geduld.


Ik heb tickets voor een geannuleerd evenement t/m 3 mei, wat nu?

We zijn momenteel aan het uitzoeken welke oplossing we jou het beste kunnen bieden. Je ontvangt zo spoedig mogelijk bericht van VakantieVeilingen of van de aanbieder over jouw tickets en de vervolgstappen. We vragen je vriendelijk om hier nog even op te wachten.


Ik heb een veiling gewonnen voor een evenement dat na 3 mei plaatsvindt, gaat dit door?

Massa-evenementen t/m 31 augustus gaan niet door. Kleinere evenementen gepland vanaf 3 mei gaan vooralsnog door. Mocht dit wijzigen, dan ontvang je daarover een bericht.


Ik heb gereserveerd bij een restaurant, maar vanwege het coronavirus wil ik deze reservering wijzigen/annuleren.

Op advies van de overheid zijn alle horeca gelegenheden in België tot en met 3 mei gesloten. Heb je een reservering staan voor een datum tot en met 3 mei, neem dan contact op met het betreffende restaurant. Is jouw waardebon nog ongebruikt en verloopt de geldigheid uiterlijk 3 mei,neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Is jouw bon langer geldig, dan willen we je vragen om te wachten op nader bericht.


Ik heb een waardebon voor een sauna, wat nu?

Heb je een reservering bij een sauna t/m 3 mei, neem dan contact op met de sauna voor navraag over wijzigen en annuleren. Heb je een geldige waardebon, dan kun je die gebruiken als de sauna's weer open gaan. Wij onderzoeken momenteel de mogelijkheid om bonnen die niet zo lang meer geldig zijn te verlengen. Tot die tijd zullen sauna's je gewoon toelaten


Ik heb tickets voor een pretpark, wat nu?

De openingsweekenden van de parken zijn uitgesteld. Bekijk de actuele openingstijden op de website van het park. Je tickets zijn het gehele seizoen geldig.


Ik heb een hotelovernachting geboekt, maar vanwege het coronavirus wil ik deze reservering wijzigen/annuleren.

Veel hotels hebben een aangepaste regeling, maar zijn wel nog gewoon geopend. Het is helaas niet mogelijk om je reservering te wijzigen of annuleren via VakantieVeilingen. In het geval dat het hotel je boeking annuleert ontvangen wij hier graag een schriftelijke bevestiging van. Zonder deze informatie kan VakantieVeilingen je niet verder helpen.


Ik heb een boeking op een vakantiepark, maar vanwege het coronavirus wil ik deze boeking wijzigen/annuleren.

Veel vakantieparken hebben aangepaste regelingen voor de komende periode, maar zijn nog wel gewoon geopend. Het is helaas niet mogelijk om je reservering te wijzigen of annuleren via VakantieVeilingen. In het geval dat het vakantiepark je boeking annuleert ontvangen we hier graag een schriftelijke bevestiging van. Zonder deze informatie kan VakantieVeilingen je niet verder helpen.