Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.
Helaas beschikken wij niet over deze code.
Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen en Vavabid cookies (en soortgelijke technieken, zoals pixels en scripts). Wij gebruiken altijd functionele (noodzakelijke) en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen daarnaast ook tracking cookies. Ook kunnen wij een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content kunnen tonen die bij je past. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.
Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen en Vavabid cookies (en soortgelijke technieken, zoals pixels en scripts). Wij gebruiken altijd functionele (noodzakelijke) en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Wat houdt dit in?
Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen en Vavabid cookies (en soortgelijke technieken, zoals pixels en scripts). Wij gebruiken altijd functionele (noodzakelijke) en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen daarnaast ook tracking cookies. Ook kunnen wij een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content kunnen tonen die bij je past. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.
Ook VakantieVeilingen volgt de richtlijnen van het Agentschap Zorg en Gezondheid en de Overheid. Op deze veel gestelde vragen pagina willen je informeren over de status van de gewonnen veilingen en de mogelijke gevolgen die daarop van toepassing zijn.
Heeft het coronavirus invloed op de levertijd van mijn bestelde product?
Wij doen ons uiterste best om de beloofde levertijd te halen. Toch kan het gebeuren dat je pakket wat later geleverd wordt dan verwacht, vanwege vertraging in het verzendproces. In de toegestuurde Track & Trace informatie kun je zien wat de verwachte leverdatum van je pakket zal zijn. Onze excuses voor het ongemak!
Verwerking van retourzendingen.
Vanwege de impact van de maatregelen rondom het coronavirus duurt het verwerken van retourzendingen langer dan je van ons gewend bent. Het kan tot 2 weken langer duren voordat je de terugbetaling ontvangt. We vragen hierin om je begrip en geduld.
Ik heb tickets voor een geannuleerd evenement t/m 3 mei, wat nu?
We zijn momenteel aan het uitzoeken welke oplossing we jou het beste kunnen bieden. Je ontvangt zo spoedig mogelijk bericht van VakantieVeilingen of van de aanbieder over jouw tickets en de vervolgstappen. We vragen je vriendelijk om hier nog even op te wachten.
Ik heb een veiling gewonnen voor een evenement dat na 3 mei plaatsvindt, gaat dit door?
Massa-evenementen t/m 31 augustus gaan niet door. Kleinere evenementen gepland vanaf 3 mei gaan vooralsnog door. Mocht dit wijzigen, dan ontvang je daarover een bericht.
Ik heb gereserveerd bij een restaurant, maar vanwege het coronavirus wil ik deze reservering wijzigen/annuleren.
Op advies van de overheid zijn alle horeca gelegenheden in België tot en met 3 mei gesloten. Heb je een reservering staan voor een datum tot en met 3 mei, neem dan contact op met het betreffende restaurant. Is jouw waardebon nog ongebruikt en verloopt de geldigheid uiterlijk 3 mei,neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Is jouw bon langer geldig, dan willen we je vragen om te wachten op nader bericht.
Ik heb een waardebon voor een sauna, wat nu?
Heb je een reservering bij een sauna t/m 3 mei, neem dan contact op met de sauna voor navraag over wijzigen en annuleren. Heb je een geldige waardebon, dan kun je die gebruiken als de sauna's weer open gaan. Wij onderzoeken momenteel de mogelijkheid om bonnen die niet zo lang meer geldig zijn te verlengen. Tot die tijd zullen sauna's je gewoon toelaten
Ik heb tickets voor een pretpark, wat nu?
De openingsweekenden van de parken zijn uitgesteld. Bekijk de actuele openingstijden op de website van het park. Je tickets zijn het gehele seizoen geldig.
Ik heb een hotelovernachting geboekt, maar vanwege het coronavirus wil ik deze reservering wijzigen/annuleren.
Veel hotels hebben een aangepaste regeling, maar zijn wel nog gewoon geopend. Het is helaas niet mogelijk om je reservering te wijzigen of annuleren via VakantieVeilingen. In het geval dat het hotel je boeking annuleert ontvangen wij hier graag een schriftelijke bevestiging van. Zonder deze informatie kan VakantieVeilingen je niet verder helpen.
Ik heb een boeking op een vakantiepark, maar vanwege het coronavirus wil ik deze boeking wijzigen/annuleren.
Veel vakantieparken hebben aangepaste regelingen voor de komende periode, maar zijn nog wel gewoon geopend. Het is helaas niet mogelijk om je reservering te wijzigen of annuleren via VakantieVeilingen. In het geval dat het vakantiepark je boeking annuleert ontvangen we hier graag een schriftelijke bevestiging van. Zonder deze informatie kan VakantieVeilingen je niet verder helpen.
Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:
1. Ga in je account naar 'Gewonnnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren
2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'
3. Vul het formulier in
4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking
5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt
6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.
Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.
Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.
Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.
Helaas beschikken wij niet over deze code.
Mijn product is beschadigd geleverd
Is je bestelling defect bij je aangekomen? Log in enmaak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Mijn product is incompleet geleverd
Mis je 1 of meerdere onderdelen in je bestelling? Log in enmaak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je wel hebt ontvangen en een duidelijke omschrijving van wat er mist. Zo kunnen we meteen zien wat er aan de hand is.
Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in enmaak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Dit kan 1 van de volgende oorzaken hebben:
- Je hebt nog geen account aangemaakt, dit kun je doen via: https://www.vakantieveilingen.be/registreren.html
- Je hebt het aangemaakte account nog niet bevestigd via de sms verificatie. Vraag deze opnieuw aan via deze pagina:
- Jouw wachtwoord in combinatie met je e-mailadres klopt niet. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag het dan opnieuw aan of maak gebruik van de 'Stuur magische inlog link'