Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik op ons platform beter en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en ook buiten ons platform volgen. Zo kunnen advertenties en andere content aangepast worden aan jouw interesses en aan je profiel en kun je inloggen en informatie delen via social media. Ook kunnen we analyses op jouw gebruik uitvoeren om onze diensten te verbeteren. Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies om het platform goed te laten werken en, op een privacy vriendelijke manier, om analyses uit te voeren en verkeer te kunnen meten. Meer info: Privacyverklaring en cookieverklaring. Keuze achteraf aanpassen? Klik op cookie instellingen in de footer.

Terug

Hulp nodig?

Weer bereikbaar vanaf 09.00 (09-10).

01-11|Gesloten (Allerheiligen)

Veelgestelde vragen

Bieden op VakantieVeilingen moet voor iedereen leuk en eerlijk zijn. Als er opvallende biedingen zijn, gaan we op onderzoek uit en indien nodig blokkeren we verdachte accounts. Om alles eerlijk te laten verlopen, hebben we een aantal simpele veilingregels opgesteld:

- Alle namen van de bieders zijn zichtbaar

- Medewerkers en aanbieders bieden niet mee

- Er zijn geen automatische biedingen of robots

- De looptijd van veilingen is vooraf vastgelegd

- Bezoekers bieden onder hun eigen naam

- De hoogste bieder wint altijd

- Er is controle van de notaris; mr. S.V. Viveen, notariskantoor Notea, Hilversum.


Nee, aanbieders en medewerkers mogen niet meebieden op onze website. Bieden op VakantieVeilingen moet namelijk voor iedereen leuk en eerlijk zijn. Daarom is het voor onszelf en onze partners verboden om mee te bieden.


VakantieVeilingen staat onder notarieel toezicht van notaris mr. S.V. Viveen. De notaris is in dienst van notariskantoor Notea. De notaris kan op elk gewenst moment in het veilingsysteem kijken en het veilingproces onafhankelijk controleren en beoordelen. Het veilingsysteem bevat alle veilingen en biedingen. Op deze manier kunnen we betrouwbaarheid en eerlijkheid van onze veilingen garanderen. Heb je toch twijfels of de terechte winnaar is aangewezen of heb je het vermoeden dat de biedingen niet eerlijk verlopen? Neem dan contact op via notaris@notea.nl. 


De notaris gaat niet over inhoudelijke vragen over producten of diensten, bezorging of afhandeling.

Via je Track & Trace-code kun je je bestelling volgen. Deze vind je in de verzendbevestiging (e-mail) of in je account zodra je pakket verzonden is. Let op: de verzendbevestiging wordt binnen enkele dagen na betaling verstuurd. Je ontvangt op de bezorgdag ook een mail van de vervoerder, waarin het tijdslot van de bezorging staat. 


Hoe retourneer ik mijn producten?

Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:

1. Ga in je account naar 'Gewonnnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren

2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'

3. Vul het formulier in

4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking 

5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt

6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.


Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.


Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.




Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.

Helaas beschikken wij niet over deze code.


Mijn product is beschadigd geleverd

Is je bestelling defect bij je aangekomen? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video. 


Mijn product is incompleet geleverd

Mis je 1 of meerdere onderdelen in je bestelling? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je wel hebt ontvangen en een duidelijke omschrijving van wat er mist. Zo kunnen we meteen zien wat er aan de hand is.



Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.

 


Dit kan 1 van de volgende oorzaken hebben:

- Je hebt nog geen account aangemaakt, dit kun je doen via:  https://www.vakantieveilingen.be/registreren.html

- Je hebt het aangemaakte account nog niet bevestigd via de sms verificatie. Vraag deze opnieuw aan via deze pagina: 

- Jouw wachtwoord in combinatie met je e-mailadres klopt niet. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag het dan opnieuw aan of maak gebruik van de 'Stuur magische inlog link'


Onze operationele kosten zijn de afgelopen jaren helaas flink gestegen. En omdat we jou nog steeds de leukste veilingen willen bieden, hebben we daarom onze veilingkosten moeten verhogen.

Ik heb een klacht. Bij wie kan ik deze indienen?

Wij doen ons best het bieden zo leuk mogelijk te maken. Heb je toch een klacht over onze diensten, neem dan snel contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag. Wij proberen altijd zo snel mogelijk (binnen 2 á 3 dagen) contact met je op te nemen. Een uiterlijke termijn is 14 dagen voor een reactie.


Ook is het mogelijk om je klacht in te dienen bij de Europese geschillencommissie via https://ec.europa.eu/consumers/odr/


Specifiek voor Belgische consumenten geldt dat men ook gebruik kan maken van de geschillenregeling van de Consumentenombudsdienst, te raadplegen via https://consumentenombudsdienst.be/nl.


Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Becom. Becom zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://becom.digital/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk: Markiesstraat 1, 1000 Brussel, info@becom.digital.