Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik op ons platform beter en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en ook buiten ons platform volgen. Zo kunnen advertenties en andere content aangepast worden aan jouw interesses en aan je profiel en kun je inloggen en informatie delen via social media. Ook kunnen we analyses op jouw gebruik uitvoeren om onze diensten te verbeteren. Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies om het platform goed te laten werken en, op een privacy vriendelijke manier, om analyses uit te voeren en verkeer te kunnen meten. Meer info: Privacyverklaring en cookieverklaring. Keuze achteraf aanpassen? Klik op cookie instellingen in de footer.

Veel gestelde vragen over de veilingen en het coronavirus

Ook VakantieVeilingen volgt de richtlijnen van het Agentschap Zorg en Gezondheid en de Overheid. Op deze veel gestelde vragen pagina willen je informeren over de status van de gewonnen veilingen en de mogelijke gevolgen die daarop van toepassing zijn. 

Klantenservice

Onze klantenservice heeft het momenteel erg druk vanwege de maatregelen rondom het Coronavirus. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk te informeren over de mogelijke gevolgen op een gewonnen veiling. Heb je alsnog een dringende vraag? Vul dan het contactformulier in. We willen je vragen niet meer dan 1 bericht naar ons te sturen, op die manier kunnen we iedereen zo snel mogelijk helpen.

Heeft het coronavirus invloed op de levertijd van mijn bestelde product?
Nee, vooralsnog heeft het coronavirus geen invloed op de levertijden van onze fysieke producten. Omdat veel winkels momenteel hun deuren sluiten is in sommige gevallen even niet mogelijk om tijdens het bestellen een pick-up point te kiezen. Wel leveren we uiteraard gewoon aan huis. 

Verwerking van retourzendingen.
Vanwege de impact van de maatregelen rondom het coronavirus duurt het verwerken van retourzendingen langer dan je van ons gewend bent. Het kan tot 2 weken langer duren voordat je de terugbetaling ontvangt. We vragen hierin om je begrip en geduld.

Ik heb tickets voor een geannuleerd evenement t/m 19 april, wat nu?
We zijn momenteel aan het uitzoeken welke oplossing we jou het beste kunnen bieden. Je ontvangt zo spoedig mogelijk bericht van VakantieVeilingen of van de aanbieder over jouw tickets en de vervolgstappen. We vragen je vriendelijk om hier nog even op te wachten.

Ik heb een veiling gewonnen voor een evenement dat na 19 april plaatsvindt, gaat dit door?
Evenementen gepland vanaf 19 april gaan vooralsnog door. Mocht dit wijzigen, dan ontvang je daarover een bericht. 

Ik heb gereserveerd bij een restaurant, maar vanwege het coronavirus wil ik deze reservering wijzigen/annuleren.
Op advies van de overheid zijn alle horeca gelegenheden in België tot en met 19 april gesloten. Heb je een reservering staan voor een datum tot en met 19 april, neem dan contact op met het betreffende restaurant. Is jouw waardebon nog ongebruikt en verloopt de geldigheid uiterlijk 19 april, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Is jouw bon langer geldig, dan willen we je vragen om te wachten op nader bericht.

Ik heb een waardebon voor een sauna, wat nu?
Heb je een reservering bij een sauna t/m 19 april, neem dan contact op met de sauna voor navraag over wijzigen en annuleren. Heb je een geldige waardebon, dan kun je die gebruiken als de sauna's weer open gaan. Wij onderzoeken momenteel de mogelijkheid om bonnen die niet zo lang meer geldig zijn te verlengen. Tot die tijd zullen sauna's je gewoon toelaten

Ik heb tickets voor een pretpark, wat nu?
De openingsweekenden van de parken zijn uitgesteld. Bekijk de actuele openingstijden op de website van het park. Je tickets zijn het gehele seizoen geldig.

Ik heb een hotelovernachting geboekt, maar vanwege het coronavirus wil ik deze reservering wijzigen/annuleren.
Veel hotels hebben een aangepaste regeling, maar zijn wel nog gewoon geopend. Het is helaas niet mogelijk om je reservering te wijzigen of annuleren via VakantieVeilingen. In het geval dat het hotel je boeking annuleert ontvangen wij hier graag een schriftelijke bevestiging van. Zonder deze informatie kan VakantieVeilingen je niet verder helpen.

Ik heb een boeking op een vakantiepark, maar vanwege het coronavirus wil ik deze boeking wijzigen/annuleren.
Veel vakantieparken hebben aangepaste regelingen voor de komende periode, maar zijn nog wel gewoon geopend. Het is helaas niet mogelijk om je reservering te wijzigen of annuleren via VakantieVeilingen. In het geval dat het vakantiepark je boeking annuleert ontvangen we hier graag een schriftelijke bevestiging van. Zonder deze informatie kan VakantieVeilingen je niet verder helpen.

Mocht er nieuws zijn dan updaten we de informatie zo zorgvuldig en tijdig mogelijk. Blijf intussen kijken bij VakantieVeilingen.be voor de leukste producten, gadgets en items voor jezelf of iemand anders.

    Bekijk ook:


    Ook in deze categorie: