Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken altijd noodzakelijke cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen daarnaast ook tracking cookies voor diverse doeleinden. Hiermee kunnen wij en ook derde partijen je online gedrag volgen en een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content en advertenties kunnen tonen die bij je passen.
Geen tracking cookies, of liever alles zelf instellen? Klik dan op “nee, instellingen”. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.

Nee, instellingen
Terug

Defect & garantie

Garantie en Reparatie

Hulp nodig?

Vandaag bereikbaar tot 18.00.

31-03|Gesloten (1ste Paasdag)01-04|Gesloten (2de Paasdag)

Garantie en Reparatie

Dit is afhankelijk van het product en de aanbieder. Vul hiervoor het contactformulier in en selecteer 'Klacht'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.

Natuurlijk! Wij garanderen dat je een product koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik blijft werken. Dit is de wettelijke garantie. Mocht je binnen deze termijn toch problemen ondervinden met je gewonnen product, log dan in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je factuur wordt bewaard in je account bij 'Gewonnen veilingen' of bij 'Archief'. Mocht je geen VakantieVeilingen-account meer hebben, dan kun je ook je betaalbevestiging gebruiken. Deze vind je in je mail.

Dat hangt van het artikel af. De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. Zo moet een koelkast of wasmachine bijvoorbeeld langer meegaan dan een dvd-speler of haardroger.


De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, zie je in de documentatie van je artikel.