Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken altijd noodzakelijke cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen daarnaast ook tracking cookies voor diverse doeleinden. Hiermee kunnen wij en ook derde partijen je online gedrag volgen en een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content en advertenties kunnen tonen die bij je passen.
Geen tracking cookies, of liever alles zelf instellen? Klik dan op “nee, instellingen”. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.

Nee, instellingen
Terug

Bestellen & bezorgen

Hulp nodig?

Weer bereikbaar vanaf 09.00 (19-03).

31-03|Gesloten (1ste Paasdag)01-04|Gesloten (2de Paasdag)

Verzending & bezorging

In België wordt je bestelling na betaling binnen 6 tot 10 werkdagen bezorgd op het door jou opgegeven adres. Het pakket wordt per pakketpost of per brievenbuspost verzonden. 


De verzendkosten kun je terugvinden op de veilingpagina. Deze staan altijd aangegeven onder het overzicht met biedingen.


Via je Track & Trace-code kun je je bestelling volgen. Deze vind je in de verzendbevestiging (e-mail) of in je account zodra je pakket verzonden is. Let op: de verzendbevestiging wordt binnen enkele dagen na betaling verstuurd. Je ontvangt op de bezorgdag ook een mail van de vervoerder, waarin het tijdslot van de bezorging staat.

Mijn pakket is niet bezorgd

Controleer eerst de levertermijn van de bestelling, deze is 6 tot 10 werkdagen na betaling van jouw product. 


Track & Trace staat op bezorgd, maar het pakket is niet afgeleverd:

Het pakket is mogelijk bij je buren bezorgd. Kijk of je een niet-thuisbericht hebt ontvangen en controleer ook het bezorgadres dat je hebt ingevuld in je account bij 'Gewonnen veilingen'. Als dit ook geen resultaat oplevert, kun je contact met ons opnemen zodat wij je verder helpen. 


Track & Trace blijft hangen in dezelfde status of staat op vertraagd:

Zo nu en dan komt dit voor door grote drukte bij de vervoerder. Heb je 10 dagen na betalen je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op


Ik heb geen Track & Trace-code:

Je ontvangt je Track & Trace-code wanneer je bestelling verzonden is. De Track & Trace-link is dus pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Heb je na 10 dagen nog steeds geen Track & Trace-code ontvangen, neem dan contact met ons op.


Het pakket is retour gestuurd:

Je pakket is het retourproces ingegaan en wordt naar ons magazijn gestuurd. Na ontvangst word je zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen, terugbetaald. Wil je het product alsnog ontvangen, neem dan contact met ons op. 

Via 'Gewonnen veilingen' in je account kun je het gekozen verzendadres van je bestelling zien. Het verzendadres kan je ook terugvinden in de bevestigingsmail. 


Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Als je niet thuis bent op het bezorgmoment, dan zal de bezorger je pakketje bij de buren of bij een servicepunt afleveren. Wanneer het bij de buren of bij een servicepunt wordt afgeleverd, word je hiervan op de hoogte gesteld door middel van een briefje. Voor brievenbuspost hoef je niet thuis te blijven. 


Tip: hou de Track & Trace-mail van de vervoerder in de gaten. Hier kun je de bezorgopties nog wijzigen als dat nodig is.


Je vindt je Track & Trace-code in de mail van de vervoerder of in je account bij 'Gewonnen veilingen'. De Track & Trace-link is pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Dit kan enkele dagen duren.


Tijdens het betaal- en bestelproces kun je kiezen tussen:

- Aan huis bezorgen: deze optie is standaard beschikbaar

- Aflevering bij een ophaalpunt: de beschikbaarheid van deze optie is afhankelijk van je product (als het product bijvoorbeeld te groot is, kan deze alleen aan huis worden bezorgd)


Meer informatie over het ophalen bij een afhaalpunt vind je hier.


Veel van onze artikelen kun je laten bezorgen bij een afhaalpunt. Je hoeft dus niet thuis te blijven voor een pakje.


Praktisch

Laat je pakje bezorgen op een afhaalpunt. Kun je alleen een postadres kiezen? Grote artikelen kunnen we i.v.m. de beschikbare ruimte niet bezorgen bij afhaalpunten, net als artikelen van andere verkopers.


Ophalen met legitimatiebewijs

We mailen je zodra je bestelling klaarligt. Je hoeft het niet meteen op te halen, want je pakje wordt 7 dagen bewaard bij het servicepunt. Neem een legitimatiebewijs mee, zo zien we aan wie we jouw pakket toevertrouwen. Niet-opgehaalde pakketjes worden hierna geretourneerd.


Vervoerders

Wij werken met verschillende partijen samen:

Klik hier voor informatie over DHL

Klik hier voor informatie over DPD

Klik hier voor informatie over Bpost

Naar België en Nederland.

Haal je pakket binnen 7 dagen na levering op bij je servicepunt. Check voor meer informatie altijd je track & trace.

 

Als je je pakket niet op tijd ophaalt wordt het pakket naar ons geretourneerd. De aankoop wordt geannuleerd en het betaalde bedrag storten wij terug op de rekening waarmee je hebt betaald. 


Haal je pakket binnen 7 dagen na levering op bij je servicepunt. Check voor meer informatie altijd je track & trace.

 

Als je je pakket niet op tijd ophaalt wordt het pakket naar ons geretourneerd. De aankoop wordt geannuleerd en het betaalde bedrag storten wij terug op de rekening waarmee je hebt betaald. 


Haal je pakket binnen 7 dagen na levering op bij je servicepunt. Als je je pakket niet op tijd ophaalt wordt het pakket naar ons geretourneerd. De aankoop wordt geannuleerd en het betaalde bedrag storten wij terug op de rekening waarmee je hebt betaald.


Check voor meer informatie altijd je track & trace.